Bijnaaaaaa..... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu Bijnaaaaaa..... - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

Bijnaaaaaa.....

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

24 Februari 2014 | Nederland, Arnhem

Hallooo..

Over een paar dagen is het weer zover, ik verlaat dit kleine kikkerlandje voor een zeer mooi tropisch land.. Thailand dit keer! Super vet:D! Ook al staat mijn backpack al twee weken gepakt klaar, vertrek ik aanstaande donderdag.. Om 22.00 uur vertrek ik met het ozo 'kleine' vliegtuigje richting Abu Dhabi, waar ik na een overstap van 2 uurtjes op het volgende vliegtuig stap. Als het goed is land ik vrijdag om 18.15 in Bangkok (lokale tijd).. dus dat is rond 12 uur 's middags Nederlandse tijd..
Ik heb werkelijk geen idee hoe mijn reis eruit gaat zien.. alhoewel.. mooie stranden, heerlijk weer, meest rare voedsel, jungle, hostels, leuke andere backpackers ontmoeten, hike, hoogstwaarschijnlijk olifanten knuffelen... En de rest.. let see what happens.. Het kan iig niet anders dan dat het super gaat worden..

Via deze weg zal ik jullie een beetje op de hoogte houden van avonturen, hopende dat jullie natuurlijk enorm jaloers zijn(A).

Nou lieve mensen,
Ik kan bijna niet wachten...!!
Tot mails.. ofzo..
Dikke knuffel van mij!


  • 24 Februari 2014 - 17:32

    Papa:

    Heel veel plezier en geniet ervan, maar kijk goed uit.
    Dikke knuffel en we zullen je missen.
    Papa

  • 24 Februari 2014 - 18:41

    Kevin:

    Wow! Blub...

  • 24 Februari 2014 - 20:51

    Martine:

    Hee Ilonka!
    Wat leuk om te lezen dat je gaat reizen!
    Geniet ervan en ik hoop nog vele verhalen te mogen lezen!
    Groetjes uit Groningen,
    Liefs Martine

  • 24 Februari 2014 - 23:54

    Matthias:

    Super veel succes daar :D! En genieten hé!! Let je wel op jezelf :O!! Ik vind echt tof dat je dit gaat doen! Helaas was ik vanavond eerder klaar met de toets dan jij, dus kon je geen knuffel meer geven, maar jij gaat genieten dat is één ding wat zeker is!

    XX Uit Arnhem :D
    je mattie xd

  • 25 Februari 2014 - 00:01

    Marijke:

    heyyy ilonka,
    super dat je weer gaat, geniet ervan en kijk uit he :)
    goeie reis en veel plezier !
    groetjes en liefs marijke

  • 25 Februari 2014 - 07:41

    Pieter:

    He ilonka,

    Goede vlucht gewenst en we zien er naaruit je vrijdag in Bangkok te zien. Laat je niet flashen door de taxichauffeurs en zeg altijd dat je geboekt hebt al heb je niet geboekt. Komt vast goed. Tot over een paar dagen :D


  • 28 Februari 2014 - 13:28

    Tante Ria De Gans:

    Hallo Ilonka.
    Ik las dat je weer op reis ben gegaan
    Je kent mij wel van verhalen denk ik, maar ik heb je in tijden niet gezien(alleen via de computerop foto,s)
    Pas goed op je zelf in dat vreemde land en geniet er van.
    Groetjes Tante Ria.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Arnhem

Ilonka

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 19668

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 18 April 2014

Backpacken in Thailand!!

26 April 2011 - 27 April 2012

Australieeeee!!

31 Januari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: