Op roadtrip! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu Op roadtrip! - Reisverslag uit Darwin, Australië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

Op roadtrip!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

26 Juni 2011 | Australië, Darwin

Hallo allemaal!
Hier weer een teken van leven uit australie!

3 weken geleden zijn de jongens, ilse en ik vertrokken vanuit Burra, op roadtrip met onze geweldige Hens ( het kenteken van het busje is Hens 1 dusja) Als eerste zijn we naar flinders Ranges gegaan, wauw wat mooi daar! Bergen, mooi natuur en heel veel kangaroos. Daarna zijn we door gegaan naar Port Augusta, tsja, een stad, niet heel bijzonder. Op naar Coober Pedy, volgens de loney planet een stad die 6 meter onder de grond ligt, nou valt dat even vies tegen haha, ee paar huisje half in de rotsen en verder, tsja.. het leek wel een verlaten stad op de maan. niet echt een aanrader dus. Daarna door gegaan naar Uluru national parc. Super mooi, Uluru en Kata Tjuta gezien, wat een machtig gesteente. Toen weer door gereden naar het noorden ( het is hier nu winter dus nja we hebben het nogal koud gehad met -4 in onze tentjes haha) dus door de outback heen, phoe wat een groot uitgestrekt landschap waar helemaal niks is, indrukwekkend maar toch ook al snel een beetje eentonig haha. Aangekomen in Mataranka, zo gaaf! heerlijk weer, regenwouden, veel wildlife, watervallen en hotspings, super! Relaxen, wandelen, zwemmen bij de watervallen en in de wilde hotsprings en met een duikbril, heerlijk! ( wel uitkijken voor de krokoldillen die hier rondzwemmen, want geloof me, die wil je niet naast of onder je hebben zwemmen!) Doorgegaan naar katharine, een gewone stad, best saai dus eigenlijk, wel een curcus digeridoo gehad haha. En nu, al een paar dagen in Darwin. Dit is wel een leuke stad, klein, gezellig, erg warm weer, en vooral, heel heel veel backpackers ( iedere backpacker zit nu geloof ik wel in het noorden haha)dus we hadden moeite om een camping te vinden ( dusja een nachtje de tent in een wc gebouw op een verlaten parkeerplek gezet)Nu delen we een campingplek met andere backpackers..
Morgen gaan we weer door naar naar het Kakadu national parc, dat schijnt de mooiste te zijn van heel australie dus ben benieuwd!
Ik stap in Broome ( aan de westkust) uit het busje om daar weer opzoek te gaan naar werk ( het geld gaat hier zooo snel(A))
See what happens haha!

Nou dit was even een snelle update van wat er allemaal gebeurt in mijn leventje..
Thanks voor alle berichtjes, daar ben ik echt super blij mee, het is echt heel fijn om mijn inbox te openen en er staan mailtjes:D!

een hele dikke knuffel uit down under!
xxx Ilonka

• 26 Juni 2011 - 04:31

Ilse:

nice!!lastig he, samenvatten wat je allemaal beleefd....;)
    dikke zoen

• 26 Juni 2011 - 07:42

Herma:

hoi lieverd
    zo te horen beleef je heel wat,geniet van deze tijd en sucses met het vinden van werk,is dat een beetje te vinden daar,en wat ga je dan doen?
    We horen het wel weer in je volgende update.
    veel liefs en een dikke knuffel

• 04 Juli 2011 - 12:43

Tante Ria De Gans:

Wat een leuke foto,s en wat een schitterende natuur.
    Heel veel succes op je verdere avontuurtochten.
    Liefs tante Ria,

• 08 Juli 2011 - 09:36

Papa:

Hoi scheet,
    Toch wel fijn te lezen dat alles goed gaat, heerlijk die hedendaagse com middelen.
    Straks alleen verder,...ben benieuwd hoor.
    Ook wij gaan over twee weekjes er op uit, lekker de bergen in.
    Nou, geniet en pas goed op jezelf.
    Dikke kus
    XX

• 20 Juli 2011 - 17:54

Papa En Mama:

We zijn al weer evan vakantie, maar we hebben het er nog steeds over hoe het was geweest en hoe mooi en vermoeiend het allemaal toch wel was.
    In tussen hebben we de dagelijkse sleur ook al weer te pakken. Afgelopen weekend hebben we Michelle een paar dagen gehad, dat was erg gezellig. Zondagmiddag is Desire met Nick nog langs geweest, het is allang geen baby meer, het wordt al een aardige kereltje, maar met een eigen karaktertje aan het worden. Dus je merk wel we hebben toch wel een druk weekend achter de rug.
    Zoals je weet hebben we wat foto's gemaakt van de vakantie.
    Ik probeer ze er op te plaatsen om je ons gevoel te laten delen.
    We missen je en houden van je.
    We zijn blij dat je het erg naar je zin heb en dat je nu weer heerlijk geld gaat verdienen zodat je je droom weer verder kan voortzetten.
    Een gezegde van iemand is:
    Geniet van elke dag, want een dag niet genoten is niet geleefd .
    Snel tot mails

Papa en Mama kusjes!!!!!!!!!!!

• 24 Juli 2011 - 16:23

Tante Marrie:

He globetrotter, jessus wat ben jij een avonturier zeg. Ik vind het echt super stoer van je dat je dit allemaal onderneemt en meemaakt. Ben vanmiddag bij Daphne geweest voor haar verjaardag en heb ik deze site van haar gekregen dus ik denk ga gelijk ff kijken wat mijn nichie allemaal uitspookt daar in dat verre Australie. Heb begrepen dat je nu voor au pair ben gesetteld bij mensen en dat je daar weer even wat centjes gaat verdienen om je reis weer voort te kunnen zetten, want je bent nog lang niet uitgekeken daar. De foto's zijn ook super mooi. Nou lieverd geniet er maar lekker ben super trots op je en een hele dikke kus en knuffels van mij en ome dick.
    Ga vanaf nu ook regelmatig je site volgens hoor!!!.
    veel liefs en love ya