Aan het 'werk' :) - Reisverslag uit Tom Price, Australië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu Aan het 'werk' :) - Reisverslag uit Tom Price, Australië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

Aan het 'werk' :)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

25 Juli 2011 | Australië, Tom Price

Hallo allemaal!
Hier weer een kleine update over mijn ontdekkingsreis in australie!

Om maar even te beginnen waar ik de vorige keer ben geeindigd..
Kakadu, schijnt het mooiste national parc te zijn dat Australie heeft, daar ben ik niet helemaal mee eens haha, kakadu zelf is niet heel anders de omgeving hier, de JimJim 9falls dat er is, wauw dat is wel echt ongelovelijk machtig! ( google het haha:P) Maar echt super mooi! we zijn er naar toe gezwommen, wat een koud water zeg, je voelt al je spieren helemaal samen trekken en ademhalen ging moeilijk, maar wat ongelovelijk stoer om onder die waterfal te zwemmen! Na kakadu zijn we door gegaan naar Broome, een gezellig stadje met veel sfeer. Ik ben daar uit het busja gestapt en heb een baantje gevonden in Tom price. Dus van Broome met de bus naar Port Hedland, daar een paar dagen verbleven, saaie stad, weinig te doen, alleen maar mining! Daarna werd ik opgepikt door een werknemer van mijn huidige 'baas' die mij naar Tom price bracht, eerste indruk, wat is dit klein zeg! en in the middle of nowhere! haha.

Ik ben momenteel dus aan het werk als au pair bij een super lieve familie. Ik pas op een 2ling van 6 maanden ( meisje en jongen) het zijn echt schatjes!:P verder vermaak ik mij erg goed, wandel veel, ben veel met de familie en ga regelmatig mijn eigen weg. Dit weekend ben ik weg geweest met een man die ik hier ontmoed heb, ben naar een national parc geweest, echt super mooi, ik hbe mijn ogen uitgekeken! Verder leer ik hier hoe ik moet rijden met een jeep, qaud en moterbike, heel stoer:D!
dusja
dit was weer ffies een snelle update haha!
Een hele dikke knuffel van mij!
liefs xxx

• 26 Juli 2011 - 02:33

Ilse:

haaa wijffie, mooi zeg!! dat is kaljirii national parc of niet (komt me iets bekend voor van een foto uit mijn lonely planet) gaaf hoor, doet jouw waarbenij.nu ook lastig met foto's?..;) haha anyway, ik ben nu weer in Sydney, morgen laatste dagje en dat fjuuuuutttt...op naar Taipei! ben benieuwd.
    we bellen
    dikke
    zoen!!!
    xxx
    love ya

• 27 Juli 2011 - 09:29

Tante Ria.:

Wat goed dat je weer werk gevonden hebt en dan nog zulk leuk werk.
    een geweldige natuur is het daar geniet ervan. En veel succes in de komende tijd
    Liefs tante Ria.de Gans.

• 04 Augustus 2011 - 11:29

Daphne:

hey lieverd...
    wat een leuke foto zeg:D:D
    ik zie dat je het nog steeds naar je zin hebt... daar ben ik blij om... je maakt elke dag zeker weer iets anders mee... wat een avontuur zeg... wou dat ik erbij kon zijn... nou lieverd nog heel veel succes... ik sta met smacht te wachten op je volgende reisverslag...
    hele dikke kus(K)

• 16 Augustus 2011 - 10:31

Maartje:

Hey Ilonka! Ziet er mooi uit allemaal! Mooi dat je het zo naar je zin hebt en weer een baantje hebt gevonden. En vet, dat je leert rijden met jeep, quad en motorbike :D superstoer ;) liefs xx

• 23 Augustus 2011 - 13:38

Papa:

Alvast succes bij je volgende trip en job.
    Dikke kus