Hoofdstuk nummer zoveel.. - Reisverslag uit Tom Price, Australië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu Hoofdstuk nummer zoveel.. - Reisverslag uit Tom Price, Australië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

Hoofdstuk nummer zoveel..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

25 Augustus 2011 | Australië, Tom Price

Hallo allemaal!
Hier weer even een kleine update uit down under!

Mijn laatste dagen in Tom Price, juist ja, zaterdag is mijn laatste werkdagje als au pair. Ik heb echt een super tijd hier gehad! Ik heb zoveel leuke mensen ontmoed,geleefd in een echt australies dorpje, mijn cookingskills verbeterd haha, het national park Karijini op de meest vette manier gezien ( abseilend, klimmend, glijdend, zwemmend, spingend en noem maar op)Ik heb mij echt vermaakt! Ik weet nu al dat ik deze mensen ga missen..

Zondag vertek ik dus ( op het goede moment, de winter is hier ten einde en de temperaturen gaan zooo snel omhoog... nu gemiddeld tussen de 30 en 35 graden, zomers is het hier rond de 45 tot 50 graden, phoe!) Maar goed, zondag vertrek ik dus opweg naar Karratha, om daar een paar dagen te spenderen op een fishfarm, waar ze tropische vissen vangen en vervolgens verkopen aan de hele wereld. Daarna ga ik door naar het plaatsje Coral bay, dat schijnt echt heel mooi te zijn, dus ben benieuwd. Vervolgens ga ik weer iets verder naar beneden naar het plaatsje Carnarvon..
En dan, tsja, geen idee, we will see what happens!

Een hele dikke knuffel aan iedereen!
xx Aki ( zo noemen ze mij hier allemaal omdat ze Ilonka niet kunnen uitspreken haha:p

  • 25 Augustus 2011 - 09:29

    Mama:

    fijn om je stem weer te horen ,ik dacht ik ga het toch proberen om je te schrijven .nick ligt nu op bed hij heeft net z''n flesje gehad ,dus ben ik achter de computer gekropen.dit gaat me goed af maar of het verzenden lukt moeten we nog even afwachten.ik zal proberen je meer te schrijven .een dikke kus van ons en we missen je x x x

  • 25 Augustus 2011 - 14:02

    Papa:

    Nou meid, succes met het volgende deel van je trip.
    Geniet en maak veel fotos.
    We mailen wel weer.
    Dikke kus en,...blijf uitkijken.

  • 25 Augustus 2011 - 17:25

    Ilse:

    haaa wonka!! haha, niiice. Karatha is wel oke,w at ga je doen op dat fish farm?? veel plezier in coral bay! hopelijk zie je mooie visse en schildpadden enzo!! ga je met iemand anders daarheen of in je eentje??
    dikke zoen!!!:D
    ilse

  • 15 September 2011 - 11:14

    Jan:

    He Aki,
    Fijn dat je het naar je zin heb gehad als au pair. En nu maar vissen vangen, kijk je uit voor de vissen met "tandjes" ! Fije reis, en kijk uit !!!

    Groetjes,
    Jan xxx

  • 19 September 2011 - 19:59

    Daphne:

    hey lieverd...
    wat leuk allemaal... mooi hea als je nieuwe mensen leert kennen... ben blij dat je het daar leuk gehad hebt... op naar het volgend avontuur ben benieuwd wat je daar allemaal weer gaat beleven hahahaha... kan niet wachten tot je volgend verhaal... nou lieverd geniet er nog lekker van en ben blij weer wat van je gehoort te hebben... gelezen eigenlijk hahahah... ik denk aan je en ik wacht op je mailtjes... veel succes lieverd hele dikke kus je nicie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Tom Price

Australieeeee!!

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

De westkust!

25 Augustus 2011

Hoofdstuk nummer zoveel..

25 Juli 2011

Aan het 'werk' :)

26 Juni 2011

Op roadtrip!

04 Juni 2011

in the middle of nowhere..
Ilonka

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 19701

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 18 April 2014

Backpacken in Thailand!!

26 April 2011 - 27 April 2012

Australieeeee!!

31 Januari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: