4 februari.. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu 4 februari.. - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

4 februari..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

04 Februari 2009 | Roemenië, Boekarest

Hallo mensen,,
Vandaag ging om kwart over 7 de wekker.. dit x kon k niet echt uit mijn bed komen.. waarschijnlijk omdat Ilse en ik die avond ervoor gezellig naar een Irisch pub zijn geweest.. magoed.. toen was t natuurlijk haasten.. aangekomen bij t tramstation ging de tram aan onze neus voorbij.. Shit!! dus dan maar de Taxi.. Emmeline en ik moeten vandaag bij kindergarden 45 .. twas erg leuk.. de begeleidster was met iets bezig dus gingen wij met d ekinderen liedjes zingen( jaja nederlands liedjes... die vonden ze nog leuk ook:P magoed.. we hebben met ze gedanst, gekleurd, spelletjes gedaan enz.. en toen was t tijd om te gaan.. zijn even naar het centrum gegaan.. allereerst naar naar het revolutie museum waar veel interessante dingen te zien waren.. Daarna zijn we even wezen eten .. ieder een halve pizza.. toen zijn we naar de grote beroemde katadraal geweest.. Hij ziet er mooi uit van buiten majeetje wat is hij vet groot en super mooi van binnen, kwas echt onder de indruk.. ook hie de mensen daar bidden.. op een trapje voor in de kerk en bij allemaal kleine hoekjes in de kerk.. Ook deden de mensen bij een boek een kruigebaar maken en het meerdere malen kussen.. Aant eind kon je een kaars kopen en aansteken.. Ik was echt onder de indruk !! Daarna was t tijd om naar kindergarden 1 te gaan.. dat is de kindergarden waar wel ma dins woe don van 4 tot ongeveer 6 uur zullen zijn.. Daar was het leuker dan gister.. er was een andere leidster op de groep en de kinderen wisten nu ook wie wij waren.. ik heb wel honderden kusjes ontvangen en dna heb k t nog gehad over de knuffels die ze ons gaven.. Nadat we hier klaar waren zijn we even een burger wezen halen bij de mc*a* Een vriend van Ilse kwam daar ook heen, we zijn toen met zijn 3tjes wat gaan drinken in een soort restaurant/ cafe.. enja nu ben ik hier beland zeg ma zo.. Trouwens volgens mij had k dat nog niet gemeld maar het is hier 1 uur later dan bij jullie! Ik heb ook tijdenslijk een andere foon, als je t nummer wiol moet je even aan miranda vragen wnat k weetd at nummer niet..dusja..
Ilse was trouwens heel lief voor mij vcanacht haha tog Ilse...:p
Maargoed mijn verhaal is nu wel lang genoeg dus ga er weer mee stoppen!
jullie horen van mij
Ciao!
Xxx

  • 04 Februari 2009 - 18:35

    Martine & Emmeline Kreeftenberg & Rutgers:

    Haha jaa ilse was heel lief, ik wil geen rare dingen rare dingen horen vanacht hoor:O

  • 05 Februari 2009 - 14:35

    Ilse Tummers:

    noouuuhoouuwww!!!!willen jullie mijn bed-gedrag neit over het internet verspreiden!!!..;) multumesc:P:P

    kussss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2009

nog 1 week te gaan..

13 April 2009

13 April 2009

05 April 2009

week 9.. ( 30 maart tm 5april)

31 Maart 2009

week 8!

22 Maart 2009

weeer een weekje voorbij.
Ilonka

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 19689

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 18 April 2014

Backpacken in Thailand!!

26 April 2011 - 27 April 2012

Australieeeee!!

31 Januari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: