een daje vrij..! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu een daje vrij..! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

een daje vrij..!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

05 Februari 2009 | Roemenië, Boekarest

Tsjaaa,,vandaag een lekker relax dagje.. Allereerst lekker uitgeslapen tot half 10..tenmiste 10u ging k t bed uit.. klaarmaken broodje eten en een btje dansen(A) daarna zijn Ilse en ik wezen wandelen.. We kwamen langs het ziekenhuis en zijn naar binnen gegaan omdat we nieuwsgierig waren hoe het eruit zag.. Tziet er heel trietst uit, anders dan in nl.. met lange saaie gangen.. De bedden waren erg uhm.. oud zeg ma zo.. t hele gebouw zag er oud uit. de treden van de trap waren afgebrokeld en je kon langs de muur bij de lift naar beneden kijken.. niet echt een prettig idee om daar in de staan.. T apparatuur dat ik gezien heb zag er wel redelijk goed uit.. magoed.. na op elke verdieping te zijn geweest( er waren er 10) zijn we weer verder gaan lopen.. op naar t park.. het was zo lekker weer . heldere blauw lucht met een fel zonnetje.. enne wel 15 a 16 graden.. dus vandaag geen jas aangehad! Twas erg lekker om in het park te zitten, een vriend van Ilse kwam daar ook naar toe en hebben wat leuke spelletjes gedaan.. toen kregen we door dat al weer bijna half 2 was.. tijd dus om te luchen.. Ilse, Catelin ( vriend van Ilse) en ik zijn naar een restaurant gegaan.. daar op het terras gezeten.. dit keer heb ik wel gezond gegeten.. soep met brood en een griekse salade;) Vervolgens zijn Ilse en ik naar een bekend plein gegaan waar de gele kerk stond, daar zijn we naar binnen gegaan. twas een mooie kerk, maar de katadraal is wel veel mooier en groter..!! Enne nja nog een spelletje gedaan met Ilse in het park en daarna zijn we naar Emmeline en Martine gegaan die terug kwamen van een grote schopping mal.. Nja en nu.. zit k hier.. Starks is de planning om naar huis te gaan. daar spaghetti te maken en ons klaar te maken voor t stappen... want we gaan vanaaf stappen.. dat zal vast leuk worden:D heb er veel zin in! nja kga ma weer eens wat anders doen!
doeiidoeii xx

• 05 Februari 2009 - 14:47

Miranda:

Leuke verhalen alleen jammer dat het in msn taal is

• 05 Februari 2009 - 16:26

Ilse Tummers:

haaa favo bedgenootje!!:P
    ik begin honger te krijgen, ben je zo klaar met chatten met je man? (of zou het efficienter zijn om mijn hoofd even je richting op te draaien te te vragen of we zullen gaan aangezien je bijna naast me zit;))

leuk om te lezen hoe jij de dingen beleefd!!:)

vanavond de stad onveilig maken da??!!

bine, nah multmuesc si la revedere!

Ils