dag 7 alweer! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu dag 7 alweer! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

dag 7 alweer!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

06 Februari 2009 | Roemenië, Boekarest

Hier weer een berichtje van mij..

Gistraaf ging de avond iets anders dan verwacht, we dachten dat we gezellig uitzouden gaan maar.. Eenmaal bij disco Bumper aangekomen was t rg rustig dus hadden we besloten om ergens anders wat te gaan drinkn.. onderweg kwam Ilse een vriend tegen die ook met vrienden was.. we zijn mt zijn alle wat wezen drinken.. twas erg gezellig en konden nog best goed met ze comminuceren.. btje engels mt handen en voetn.. Na dat de jongens rond 1 uur weg gingen hebben we besloten om terug te gaan naar huis n morgen. vandaag dus echt te gaan stappen omdat het vandaag een studenten stap avond blijk te zijn op de campus.. Vandaag .. was er leuk! Allereerst uitgeslapen. lkker in bad gezeten n klaar gemaakt.. Emmeline n Martin lagen nog t slapn,, Ilse en ik zijn toen even boodschappn wezen halen.. Daarna samen gegeten n aarna wezen wandelen.. We hebben verschillende kerken bwonderd, ze zien er allemaal weer anders uit.. de een groot n lux met goud en allemaal tirelantijntjes en de anders is klein mt een huishoudelijke uitstraling.. De krken zijn van buiten wel allemaal erg mooi en groot! Ook hebben we nog een kerkhof bezocht. de graven lagen super dicht bij elkaar.. erw as amper ruimt om rtussen door te lopn.. Ook stonden er een aantal kleine en luxe/mooi huisjes die ook als graf telden, Daarna hebben we lekkere broodjes gekocht en in het park opgegeten.. Tweer is egt super hier!! vandaag wel ruim 20 a 22 graden.. dusja. geen jas bij je en trui om je hen geknoopt... en nog t heel warm hebben.. En wij maar denken dat het hier zo koud zou zijn..(A) Maargoed na heerlijk int zonnetje te hebben gezeten zijn we opzoek gegaan naar een schoonheidssalon.. jaja.. Doe maar luxe;) Er was wel een verwarring naar die vrouw toe wat we wilden.. ik he uiteindelijk een gezichtsbehandeling gekregen en ze heeft mijn wenkbrauwen geepileerd.. au..!! dat was niet echt een fijn gevoel kan ik je melden.. Ook heeft ze ons gezicht gedesinfecteerd ofzo iets.. dat deed ze met en soort stok waar electrische schokken uitkwamen.. ik was de pineut.. k kreg dat 2 keer ..:S haha.. We hebben er leuke fotoos van gemaakt maar die stuur ik nog wel door!
Verder hebben we vandaag nasi gemaakt.. En en film half gekeken.. En nu dan hier .. Tis nu half 11 n om 11 uur hebben we afgesproken met een aantal mensen die me uit gaan;) Morgen wordt en drukke dag..! we pakken de trein van kwart over 7 sochtends en gaan dan naar het huis van een vriend van Ilse... Hij schijnt op en soort boederij te wonen met veel dieren en land.. wij gaan dus helpen klussen daar zag ma zo.. dus dat zal vast leuk worden..! T gezin waarbij we wonn is echt zo lief! de vader brengt ons vaak naar een plek waar taxi's staan en soms brngt hij ons naar de stad. ook bieden ze ons vel dingen aan.. Tis leuk om n soort van te comminuceren mt hun.. Zij proberen ook echt contact te maken.. Wat mij ook erg opvalt in dit gezin erg muzikaal is.. T jongetje Micky speelt op en harmonica, keyboard, gitaar en kan zingen.. ook die ouders zingen veel n bespelen muziek instrumenten.. Laatst zat ik in bad met IPod , muziek stond op zijn hardst en ik hoorde t gzin nog muziek maken haha.. Wat ook apart is hier, is de duivenman.. Hij staat altijd op dezelfde plek met veel duiven en om hem heen.. ook heeft hij een weegschaal bij zich waar je je mag wegen voor 1 lei.. Volgens Ilse staat hij er al ruim 2 jaar.. dag en nacht.. mt die duiven..
Maargoed verder heb ik niet heel veel meer te melden..
Jullie horen van mij
Xxx

  • 06 Februari 2009 - 20:23

    Ilse Tummers:

    vanacht wordt een nachtmerrie las ik op mijn waarbenjij.nu. maar ik kan me niks engers voorstellen dan een stok met electrische schokken maar goed..;)...
    nou lady, morgen is het vroeg op om naar recas te gaan.

    dikke pakkerd!!
    Ils

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2009

nog 1 week te gaan..

13 April 2009

13 April 2009

05 April 2009

week 9.. ( 30 maart tm 5april)

31 Maart 2009

week 8!

22 Maart 2009

weeer een weekje voorbij.
Ilonka

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 19688

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 18 April 2014

Backpacken in Thailand!!

26 April 2011 - 27 April 2012

Australieeeee!!

31 Januari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: