daar ben ik weer! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu daar ben ik weer! - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

daar ben ik weer!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

14 Februari 2009 | Roemenië, Boekarest

hallo hier weer een berichtje van mij.. is al weer ffies geleden dus wordt weer tijd..;) Ik weet niet meer precies wanneerw at is gebeurt dus tzal vast en zeker doorelkaar heen staan..(A)

Deze week stage was wel okee.. er zijn 2 steg plekken die ik wel leuk vind. De ene is bij die ene die een enorme chaos is, waar we bijna tot geen contact hebben metd e begeleiders, maar de kinderen daar zijn super! ze herkennen je en noemen je bij naam, ook praten ze heel veel tegen je dus met mijn eigen te gebrekkig roemeens kom ik tog nog een eindje(A) maargoed,, soms ben ik daar wel erg blij als we naar 2 uurtje weer weg mogen, de kinderen blijven allemaal om je heen hangen en zijn super druk.. Ma het is wel altijd leuk om met hun te spelen! De andere kindergarden die wel leuk is, is kindergarden 45 ( zegt jullie niks magoed:P) daar is het meer gestructueerd.. de kinderen krijgen lessen en wij mogend aar goed mee helpen.. De begeleiders spreken amper engels maar proberen het wel, dat maakt het voor ons al een stuk leuker en makkelijker omdat we hierdoor meercte weten komen en ook meer mogen doen met de kinderen. Bij kindergarden 53 vind ik heth niet zo leuk.. De begeleider spreekt geen engels en doet naar mijn mening ook niet echt een poging om goe dte communiceren. Iedere keer als ik binnen kom zet ze een stoel in de hoek neer waar ik mag zitten en zodra ik opsta en een poging doe om met de kinderen te praten kijkt ze mij vaag aan waarvan ik denk dat ik maar weer ga zitten!

Verder is het hier erg leuk, we doen veel dingen. Gisteravond ben ik naar een Salsa feest geweest met Cosmin, hier werden wedstrijden gehouden en mocht je zelf ook tussendoor dansen.. Cosmin heeft mij een btje leren dansen dat was echt leuk! haha Ik heb ook nog met de kampioen van Timisoara gedanst..(A) Er zijn veel fotoos gemaakt maar die krijg ik nog toegestuurd! Ik was pas rond 4 uur snacht thuis.. Ook zijn ILse Luuk en ik gister bij een zonnestudio geweest,, met mijn witte huidje mag ik maximaal 5 min eronder,, we hebben toen een zonnedouche gehad, dat was wel apart ma wel erg leuk.

Ook zijn we vrijdag met Ilse Luuk Neil en Catalin naar een karaoke bar geweest, dat was ook super gezellig en heb mij enorm vermaakt!

Vande week ( woensdag geloof ik 8-))heb ik ook de bioscoop van binnengezien.. Samen met Ilse, luuk en Catalin zijn we naar de film Yesman geweest, leuke film, wel een aanrader, daarna hebben we nog even wat gedronken in de stad..

Vandaag gaan we met een grote groep naar de karaoke bar op de campus ( studentenplek met cafe's barretjes en eettentjes) dus daar heb ik ook veel zin in!

Ik ga maar weer eens stoppen want we gaan zo even lunchen!

Liefs Ilonka
owja.. btw begin t leventje thuis en de mensen nu wel te missen!(A)

ps.. Tweer is hier net zo vaag als in Nl.. nja wel iets extremer.. Begin van de week liep ik in een tshirt rond en halverwege de week lag er een dik pak sneeuw.. nu nog steeds trouwens...

  • 14 Februari 2009 - 12:17

    Ilse:

    haa leuk hoor, we doen wel veel merk ik!geen wonder dat we af en toe moe zijn en languit op het bed liggen;)
    vanavond heb je het rijk alleeen, plek om languit te ligge (ik hoor net dat Martine zin heeft in een mc flurry...) klinkt goed .

    nou vanavond de longen uit ons lijf zingen en zondag weer andere avonmturen beleven

    dikke kus
    ils

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2009

nog 1 week te gaan..

13 April 2009

13 April 2009

05 April 2009

week 9.. ( 30 maart tm 5april)

31 Maart 2009

week 8!

22 Maart 2009

weeer een weekje voorbij.
Ilonka

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 19680

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 18 April 2014

Backpacken in Thailand!!

26 April 2011 - 27 April 2012

Australieeeee!!

31 Januari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: