uhm. geen idee - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu uhm. geen idee - Reisverslag uit Boekarest, Roemenië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

uhm. geen idee

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

15 Maart 2009 | Roemenië, Boekarest

Hallo mensen, weer een klein weekverslagje uit Roemenie..

om te beginnen beginnen we maar eens bij maandag(A) Maandag ben ik naar muziek therapie geweest, ik heb veel kunnen observeren en kunnen zien wat er precies met de kinderen aan de hand is. Verder hbe ik mij verdiept in alle ziektes en handicapten die de kinderen hebben.. Temi, mijn begeleidster geeft mij van de week wat verslagen van de kinderen zodat ik die kan lezen ( in het engels) smiddags ben ik nog even langs Emilia geweest om vers geballen broodjes te eten maar ze was erg druk en had een vergadering, ik hbe toen de broodjes voor haar achtergelaten. Savonds ben ik wat wezen drinken met Jessica op de campus. Ik kan het erg goed vinden met haar en hbe al gemerkt dat we veel dezelfde intresses hebben..;) Ook dinsdag hbe ik veel kunnen zien bij de muziek therapie, Temi betrekt mij heel erg bij haar werk en laat mij dan ok sommige dingen al echt overnemen, dat is echt super.. Smiddads hbe ik lekker op bed gelegen wnat ik was erg moe, saovonds heb ik gekletst en een film gekeken met jessica, we hebben de film niet afgekeken, waren drukker met kletsen en lachen..(A) woendag was ik weer een dagje op de kindergarden.. we hebben veel leuke dingen gedaan.. toen ik d ekinderen gedag wilde zeggen in de eetzaal.. schrok ik best wel, net op het moment dat ik binnenkwam werd er een meisje kei hard in haar gezicht geslagen,, ik wist niet zo goed hoe ik moest reageren.. t liefste zou ik er wat van zeggen en dat meisje troosten maar het enigste wat ik kon doen was snel gedag zeggen en er vandoor gaan.. De volgende dag keek ik er wel tegen op om weer daarheen te gaan maar gelukkig is er donderdag niks gebeurt.. de dag ging erg snel voorbij.. om 6 uur savonds had ik met Daniel afgesproken, we hebben samen boodschappen gedaan en daarna bij mij uitgebreid roemeens gekookt.. vooral de soep maakte Daniel in overvloed dus kan nog de hele week soep eten.. haha Het was erg gezellig, we hebben zelfs een fles wijn opgemaakt.. Vrijdag had ik een baaldag zeg maar zo, ik had nergens zin in, mistte mensen enhet regende ook erg hard waardoor ik niet echt iets kon ondernemen, ik hbe toen een beetje op mijn kamer gehangen.. de was gedaan en geslapen.. Zaterdag werd ik erg vrolijk en vooral vroeg wakker. Het zonnetje scheen erg lekker dus ben toen een heel eind gaan wandelen door Timisoara.. hbe weer een hoop gezien van de stad, vooral het gedeelte dat ik nog niet kende.. ik hbe het arme deel gezien en ook een buurt dat gerenoverd werd .. Toen ik rond 3 uur weer thuis kwam ben ik op bed gaan zitten en heb ffies harry gelezen.. toen kwam jessica binnen met koffie en hebben we gezellig op mijn bed gepraat. WE kwamen toen tot de conclusie dat zij het ook erg leuk vind om te reizen en dat ze mij allemaal nog mooie plekjes wil laten zien in Roemenie.. Vervolgens hebben we gezellig samen gegeten en zijn daarna weer naar de Campus gegaan. Het was erg leuk en hebben veel gelachen.. We kregen veel drankjes aangeboden van groepen jongens die daar zitten.. op een gegeven moment hebben we de drankjes maar afgewezen want we wilde niet dronken worden(A).. toen we sanchts terug gingen waren we nog helemaal niet moe dus hebben we allemaal verschillende gerechten gemaakt van eieren en dat tijdens films opgegeten.. daarna had ik wel erg pijn in mijn buik, heb nog nooit zoveel eieren gegeten.. rond een uur of half 5 zijn we maar eens gaan slapen.. ik werd al weer snel wakker van mijn telefoon ( sms) en even later belde misha op:D toen we ophingen ging mijn wekker af omdat ik met Jessica mee zou gaan naar de ortodoxkerk.. naar een mis.. Toen we daar aankwamen was het al erg druk.. er stonden mensen in de tuin te bidden en zelfs op straat omdat de kerk vol was.. alles wat er binnen geneurde hoorde je boxen die buiten stonden.. Vanmiddag heeft Stella ( de vrouw bij wie ik woon) uitgebreid voor ond gekookt en daarna heeft Jessica mij allemaal dingen verteld over Roemenie en plaatsen waar we eventueel heen kunnen gaan in de weekenden.. Vandaag heb ik verder niet echt plannen.. Volgende week horen jullie meer;)
Liefs van mij xxx

  • 15 Maart 2009 - 18:57

    Tante Ria De Gans:

    Lieve Ilonka.
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een prettige dag daar in Roemenie.
    Het is leuk om je ervaringen daar in dat land te lezen. Nog veel succes gewenst
    Liefs tante Ria.

  • 15 Maart 2009 - 21:32

    Ilse:

    haaaa Ilonk!!
    wauw!!wat fijn dat het zo goed kan vinden met Jessica!! volgende week ga ik mijn reis boeken naar Romaniaaaaaa:D
    in welke buurt heb je rond gebanjerd?
    gezellig dat je het goed kan vinden met Daniel, kan die een beetje koken?..;)
    je bent over drie dagen jarig...;) hoe ga je het vieren?Catalin is ook weer terug he?
    niiiice!!!
    ik mis je wel hoor!!zo er weg in roemenie

    nou we mailen!en doe iedereen de groetjes

    Liefs en een dikke nederlandse knuffel

    Ilsaaaa

  • 18 Maart 2009 - 06:40

    PAPS:

    hartelijk gefeliciteert met je 20e verjaardag.
    Nog een fijne dag en we halen het wel in als we beiden thuis zijn.
    dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Boekarest

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 April 2009

nog 1 week te gaan..

13 April 2009

13 April 2009

05 April 2009

week 9.. ( 30 maart tm 5april)

31 Maart 2009

week 8!

22 Maart 2009

weeer een weekje voorbij.
Ilonka

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 19683

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 18 April 2014

Backpacken in Thailand!!

26 April 2011 - 27 April 2012

Australieeeee!!

31 Januari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: