Welcome in australia! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu Welcome in australia! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Ilonka Gans - WaarBenJij.nu

Welcome in australia!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ilonka

28 April 2011 | Australië, Melbourne

Hee hallo!

Hier een berichtje uit down under, oftewel Australie!

Na een zwaar afscheid in nederland stapte ik dan eindelijk in het vliegtuig, op naar de andere kant van de wereld. De vlucht ging best snel, heb mij vermaakt met het lezen van boekjes ( iedereen bedankt voor de lieve berichtjes in mijn boekje, en mish bedankt voor de andere boekjes, ben er heel erg blij mee!!) muziek geluisterd, mensen kijken, btje heen en weer lopen..
Ook zijn we om een enorme storm heen gevlogen, en wauw wat ziet dat er mooi uit zeg, wel minstens 10 flitsen per sec.. Voor ik het wist landde we alweer in Singapore. Wat is dat een groot vliegveld! Er gaan zelf treinen tussen de gates! Maargoed, daarna in het volgende vliegtuig gestapt en 7 uur later stapte ik weer uit in Melbourne!
Daar sta je dan met je tasje, niet wetende waar je naar toe moet. Gelukkig was iedereen erg vriendelijk en hebben verschillende mensen mij naar de goede bus geloodst. Na nog een uurtje rijden kwam ik rond 10 uur savonds ( 27 april) aan bij het hostel. Lekker gedoucht en mijn bedje in gedoken.

Rond 11 uur werd ik wakker, dus goed de klok rond geslapen. Op zoek naar een bank en een simkaartje voor mijn mobiel. ( ik heb mijn telnummer nog op mijn kamer liggen dus die krijgen jullie later) De rest van de dag lekker rond gelopen in St. Kilda, een buurt bij melbourne. Lekker over het strand en de pieren gelopen. Ben nog een tijdje bij een visser geweest.. ik bleef hopen dat hij niks zou vangen maar hij haalde de ene naar de ander vis binnen( van kleine visjes tot grote en zelfs een soort rog) Maargoed, vandaag dus 25 graden met volle zon! heerlijk!

Binnenkort ga ik door naar Adelaide, de plaats waar Ilse nu is.

Ik houd jullie op de hoogte!

Heel veel liefs en een dikke knuffel!
Ilonka




  • 28 April 2011 - 09:14

    Daantje:

    Hey lieve lonkie bonkie ;)

    Goed om te lezen dat je veilig en wel bent aangekomen!
    Nogmaals geniet van je avontuur!
    En wie weet ;)

    liefs kus daantje

  • 28 April 2011 - 11:04

    Jadegans@ziggo.nl:

    Lieve Ilonka.
    Wat fijn dat de reis goed gegaan is .
    Goed van je zo in je uppy. veel succes verder. Liefs tante Ria de Gans Delft.

  • 28 April 2011 - 11:36

    Papa:

    he wereldreiziger,
    Blij en opgelucht dat je goed bent aangekomen, laat het avontuur nu maar beginnen.
    Dikke kus
    XX

  • 28 April 2011 - 17:25

    Lena:

    Oo wat een heerlijk weer ja !
    Ik mail je binnenkort !

    Genieten he !

    xx

  • 29 April 2011 - 08:07

    Herm:

    fijn om te horen dat je goed bent aangekomen,wees voorzichtig en geniet
    veel liefs herma

  • 29 April 2011 - 11:07

    Ilonka:

    He ilonka, blij dat je in "down under" bent aangekomen....
    Have fun !!!!!!!

    Jan xxx

  • 02 Mei 2011 - 05:47

    Ilse:

    je zit nu naast meeee haaaahaaaaa!!!:D adelaid rules, en the better be prepared for the dagerouse dutchies!!:D:D
    kuuussss

  • 02 Mei 2011 - 10:24

    Ilonka:

    wat fijn om te horen dat je goed bent aangekomen en dat je het naar je zin hebt meid :) ik miste je wel op koninginnedag ;)

  • 02 Mei 2011 - 10:25

    Yvonne:

    en dat berichtje was van mij,.. niet van ilonka hahah

  • 04 Mei 2011 - 06:36

    Papa En Mama:

    Hallo Ilonka,

    Goed te lezen dat alles goed is gegaan, wij zijn blij dat je veilig bent aangekomen. Je belde dat je Melbourne alweer heb verlaten, waar zit je nu dan? Zijn al je papieren al in orde?
    Hier gaat alles zijn gangetje, vanmiddag gaan we met zijn drieën naar de camping.
    De vooruitzichten waren in het begin somber, maar naarmate we dichterbij de vertrek datum kwamen zag het aankomend weer er steeds beter uit.
    Vrijdag word het 18°C , in het weekend zelfs 25 °C.
    Afgelopen weekend hebben we Michielle gehad en zijn we naar koninginnendag geweest en heb ik daar een paar lees boeken gekocht.
    Verder hebben we ons een beetje vermaakt in de tuin.
    Zondag zijn we met michielle naar het bos geweest en hebben we ons vermaakt in de tuin.
    S'avonds zijn we naar de bloemmozaiken geweest in breezand en annapalona.

    Wij houden van je,

    Namens mama en papa, wensen wij je veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Melbourne

Australieeeee!!

Recente Reisverslagen:

27 September 2011

De westkust!

25 Augustus 2011

Hoofdstuk nummer zoveel..

25 Juli 2011

Aan het 'werk' :)

26 Juni 2011

Op roadtrip!

04 Juni 2011

in the middle of nowhere..
Ilonka

Actief sinds 01 Feb. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 19681

Voorgaande reizen:

27 Februari 2014 - 18 April 2014

Backpacken in Thailand!!

26 April 2011 - 27 April 2012

Australieeeee!!

31 Januari 2009 - 02 Mei 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: